×
Menú
Service

SkatePro's Return Service

$19.95
(370)
Zoom
Pedir (disponible dic. 7)
1 pieza
Cantidad
1 pieza
2 piezas
3 piezas
4 piezas
5 piezas
6 piezas
7 piezas
8 piezas
9 piezas
10+
  Guardar para luego
Descripción

Una vez haya adquirido el servicio de devolución de SkatePro, le contactaremos con más detalles sobre cómo proceder con el envío.

Reseñas   (370)
Hice el envío y recibí mi dinero sin problemas... y resolvieron cada una de mis dudas muy amablemente
Lucía Peces Facal (A Coruña)
08/03/2020
Evaluación: 5 de 5!
Muy rapido
Saara Lager (Castello D'Empuries)
09/09/2019
Evaluación: 5 de 5!
LA DEVOLUCION PERFECTA, POR LO DEMAS DEFRAUDADA.
Cynthia a. (Los Barrios)
09/04/2019
Evaluación: 2 de 5!
El proceso de devolución es demasiado lento
Roberto Martos Montero (Oviedo)
06/17/2019
Evaluación: 2 de 5!
Al final al no devolví el producto
Raquel Beltrán Beltrán (Almazora/Almassora)
11/25/2018
Evaluación: 3 de 5!
Respuesta de SkatePro:  Hola, Raquel:
Gracias por su reseña. Acabamos de tramitar el reembolso del importe abonado para la etiqueta de devolución. :)
Esperamos que esté disfrutando del patinete. :) //Javier
Sin ni gun problema
Lourdes Alonso Fernandez (errenteria)
06/25/2016
Evaluación: 5 de 5!
Muy ágil y fácil
Carmen Jurado Porcuna (Cordoba)
01/13/2016
Evaluación: 5 de 5!
¡Una devolución perfecta y sin ningún tipo de percance!
Jose Manuel Fernández Lérida (Torroella de Montgri / Girona)
02/10/2015
Evaluación: 5 de 5!
Shouldn’t have to pay for shipping three times when the sizing chart was SO off. Once on the original order, once to return the item and again to receive the replacement item. On top of which, I am not getting the combo discount that I had originally. Over all, I had to pay and extra $30 for an exchange.
Virginia Taylor (Anchorage)
09/22/2020
Evaluación: 1 de 5!
Respuesta de SkatePro:  Thank you for the feedback.
I have sent you an email discussing the next steps with this and apologize for the inconvenience with your returns. Seeing as the product size guide was to blame I have provided some credit for your returns.

If you still have any further issues please reply to the email and we will be happy to assist you further.
/Adam
Overall pleased with the purchasing, competitive pricing and the speed of delivery. Difficulty with returns- the first pair I order didn’t fit. The return process was tricky and I thought paying for the shipping label was too high. It was not clear where to purchase it and instructions on how to get it after I purchased. In the end it all worked out. But waiting for a response to my emailing and calling SkatePro was long and annoying.
Halle H. (Georgetown)
08/02/2020
Evaluación: 3 de 5!
Respuesta de SkatePro:  Thank your for your review. We are sorry to hear that your return was challenging. We try to make this as clear as possible for customers and are always available by phone or email. We are pleased to see though that you have successfully returned your skates now and been refunded and have even purchased a new pair from SkatePro 😊.

/Abigail
Waste of money. Website states a 365 day return process and simply "You can't return services that you asked us to perform to modify products and products which were customized to your needs." I returned skates after wearing twice as they didn't fit. Upon which I was informed that the fine print of the return policy allows them to deduct an arbitrarily assigned depreciation value. They have now deducted 40% of my return. A total waste of $70.
Caitlin P. (cambridge)
07/29/2020
Evaluación: 1 de 5!
Respuesta de SkatePro:  Hi Caitlin,
Thanks for your review.
Our return policy does not cover used products, that's why it was applied a reduction.
We usually advise our customers to try their skates on in the house for 30 minutes to see whether they feel comfortable before venturing outside and using them.
Let me know if I can help you further!

/Filippo
Awesome! Easy and fast!
Franklin Hernandez (Vallejo)
07/28/2020
Evaluación: 5 de 5!
I bought the return kit and did not receive the label please can you help me?
Anderson Ricardo Cecchin (Fremont)
07/03/2020
Evaluación: 1 de 5!
Respuesta de SkatePro:  Thank you for your review. We are sorry if there was confusion regarding this. USA return labels are sent by email. I have resent your to you 😇.

/Abigail
I am very confused. Will I be receiving the label in the mail? Or will I get a link to print. It is very unclear of how this is supposed to work and I do not want to have spent the 19.95 for nothing.
Lindsay Torey (Canton)
06/01/2020
Evaluación: 1 de 5!
Respuesta de SkatePro:  Labels are sent to our US customers by email 😊. I can see that my colleague sent one to you back in June, but I have resent it to you now. We would always advise checking one's spam box just in case.

/Abigail
Mostrar todas las 370 reseñas
SkatePro